Szonday Szandra - Szíves napló

"A betegség felszabadít!"

A nagy nap - Váratlan fordulattal

2017. november 20. 07:03 - Szonday Szandra


10:00 Bréking nyúz! 

A műtét elmarad... 

Bővebben...

9:30

Egyelőre még mindig várunk. Már a második tejeskávémat fogyasztom - szigorúan koffeinmentes valtozatban, így továbbra is a haldoklom az álmosságtól. Szabolcs proffal is találkoztam, sőt, rámköszönt egy lány a FB-os marfan csoportból. Zsuzsi nagyon helyes volt, felismert, drukkol. Ő most csak a kutatás miatt jött be vért adni, és csak pár szót tudtunk váltani, de abból kiderült, mennyire más problémák érintik őt, mint engem.

Hihetetlen egyébként, ez a kórház mennyire más hangulatú, minőségű, mint eddigi tapasztalataim. Nyugalom, tisztaság, kedves orvodok, nővérek, a wc-ben papír és folyékony szappan, a folyosón Sági Sándor festő minikiállítása... Egészen más így várakozni egy műtétre! 

Amúgy a kocka el van vetve. � 

picsart_11-20-09_30_25.jpg

8:00

Becsekkoltunk, már a vérvételen is túl vagyok. Alaposan megcsapoltak, mivel beleegyeztem, hogy hozzájárulok egy kutatáshoz is, amivel egy olyan molekulát igyekeznek kimutatni a vérből, ami jelezheti az aortatágulatra, ill. szakadásra való hajlamot. 

Aztán kaptam egy csomó olvasnivalót (beteg tájékoztatók, nyilatkozatok, kérdőívek). Egyelőre a folyosón várakozunk, amíg felszabadul egy ágy, addig pedig még vár rám 1-2 vizsgálat. 

Viszont jó hír, hogy EHETEK! 

6:59

Jó reggelt! Itt vagyok, ahogy ígértem, már elindultunk a kórházba. Azt hiszem, túl korán van még ahhoz, hogy felfogjam, hova megyünk. Főleg kávé nélkül... (Éhgyomorral kell érkeznem.) Egyelőre olyan, mintha épp a reptérre mennénk. Mintha olyan sokat mennénk. � 

e39fe6dd15aa13cb67b89c71ce434d58.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szivesnaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr7713317931

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása