Szonday Szandra - Szíves napló

"A betegség felszabadít!"

Szívműtétem első évfordulója!

2018. december 06. 08:00 - Szonday Szandra

Szóval az van, hogy eltelt egy év... Pontosan egy évvel ezelőtt, dec. 5-én reggel 8-kor toltak műtőbe, és a műtét jól sikerült, de ezután még hosszas küzdelem kezdődött, ami részben a mai napig tart Ám ezzel a nappal kezdődött a csodák sorozata is, amelyek révén új esélyt kaptam az életre. Az elmúlt év alatt nagyon sok minden történt, örömömre nemcsak testileg léphettem előre, hanem az alkotásban is. 

Mi történt az elmúlt hónapokban? Hogyan éltem meg a történteket: a diagnózist, a műtétet, a lábadozást? Mi és ki segített, hogy talpra álljak? Évértékelő. 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szivesnaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr8714440394

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása