Szonday Szandra - Szíves napló

"A betegség felszabadít!"

"A manézson túl" - egy szívemnek kedves interjú

2017. november 28. 13:16 - Szonday Szandra

TRádió, 2016. július 10.

Ma egyik kedvenc beszélgetésemmel leplek meg titeket, ami még 2016. nyarán készült, de valamiért elfelejtettem feltölteni YouTube-ra. Szép, hosszú interjú, amiben nagyon sok mindenről volt idő kényelmesen beszélgetni: hogyan lettem cirkuszkutató; mi az az újcirkusz; hogyan változott a cirkusz az idők folyamán; milyen követelményeknek kell megfelelnie egy mai artistának - és végezetül mi számomra a művészet; hogyan írok verset; ki vagyok én, satöbbi, satöbbi. A riporter Juhász Violetta.

A hanganyagot igyekeztem feldobni néhány képpel, filmrészlettel, bár kicsit lehet, hogy suta lett az eredmény. Mindenesetre ENJOY! 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szivesnaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr5213400459

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása