Szonday Szandra - Szíves napló

"A betegség felszabadít!"

VISSZASZÁMLÁLÁS INDUL!

2017. október 21. 15:20 - Szonday Szandra

szvesnaplo_kicsi.pngNahát, úgy tűnik, ismét elérkezett az "idő", vasárnap megtudtam a másfél éve halasztgatott szívműtét új időpontját: nov.10. vagy 17. 
Akik eddig lemaradtak volna a sztoriról, azoknak röviden: a genetikai betegségemnek köszönhetően (ami miatt anno a gerincemet is műteni kellett Németországban, ill. a tüdőmmel is gondok vannak) annyira kitágult a a szívemből eredő aorta (ún. aneurizma alakult ki), hogy bármikor megrepedhet, ami akár hirtelen halállal is járhat. Ezért már több mint egy éve készülök arra, hogy műtőasztalra feküdjek, és egy nyitott szívműtét során helyrehozzák a kérdéses főverőeret. 

A dolog nem egyszerű, mint írtam, a tüdőm nagyon rosszul működik, és már volt "szerencsém" hónapokig lélegeztetőgépen vegetálni, így most ez jelenti a legnagyobb kockázatot esetemben. Persze egy szívműtét amúgy sem piskóta, szóval nem vagyok nyugodt. 

Az elmúlt időszakot folyamatos felkészüléssel töltöttem, miközben próbáltam a munkámra (cirkuszkutatás), az írásra (vers) és a terveimre (előadás, újabb könyvek) koncentrálni. Az biztos, hogy ahogy Németországban, most is szeretnék folyamatosan naplót, blogot vezetni, ezzel segítve azokat, akik hasonló cipőben járnak, erőt tudnak meríteni írásaimból, képeimből. 


Szóval VISSZASZÁMLÁLÁS INDUL!

Én arra kérnélek benneteket, ha segíteni szeretnétek utamon, kövessétek figyelemmel, és osszátok meg bejegyzéseimet itt és Instagramon, valamint Youtube-on, nekem ez a legnagyob támogatás és ajándék.
Pusszantás! Mersz követni?

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szivesnaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr5513047582

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása