Szonday Szandra - Szíves napló

"A betegség felszabadít!"

Mint a mókus fenn a fán...

2017. november 07. 08:00 - Szonday Szandra

Légzéstorna kicsit másképp

Az elmúlt bejegyzésekben meglehetősen sokat nyavalyogtam, pedig nem szeretek panaszkodni, ezért úgy döntöttem, megvillantom humorosabb oldalamat is.

A gyógytorna, azt hiszem, minden gyerek és kamasz rémálma. Ugyan én megszoktam, hogy kiskorom óta gerincegyenesítő, mellkastágító, tüdőerősítő gyakorlatokkal nyúznak, osztálytársam, akivel együtt jártam tornára, simán letagadta mások előtt, hogy ő is "nyomitornára" jár. 

A műtét előtti felkészülésről itt olvashatsz bővebben!

Én igyekszem mindig valami élvezetet vinni a dologba. Anno is táncos mozdulatokat csempésztem a csoportos gyógytornába, tök jól elvoltam, egészen addig, amíg a gyógytornász le nem oltott, hogy nem a diszkóban vagyunk. Pedig ő is igyekezett aerobik-órává változtatni a szeánszunkat, és egészen jó zenéket hozott. (Mindig George Michael Faith c. számával nyitott.) Elvégre minden jobban megy, ha élvezzük, és nem az a lényeg, hogy minek látszunk, hanem hogy mi minek érezzük magunkat. (Aktuális Coelho-idézetünket hallották.)

Szóval itt a Szíves Napló  videóblog különkiadása, másfél percnyi marhulás. Üzenete is vagyon: így fogom kiütni a betegséget. ENJOOOOY!

(Amúgy említettem már, hogy egy időben electric boogiztam is?)

 

 

 Kép:  SnarkyArtCompany

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szivesnaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr9613197284

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása